Presentation in English

EMPIRIA is an engineering company established in 2007. Company provides complete technical solutions in the field of automation control. We offer our services in Poland and abroad.

ELECTRICAL
SOLUTIONS

We make investment analysis, creation of electrical design and drawings, selection of measurement and control equipment. In electrical engineering we offer preparation of cabinets as well and final assembly on the site.
 
AUTOMATION
SYSTEMS

 
Parallel we prepare software for the PLC and visualization of the process. We specialize in systems based on Siemens SIMATIC technology.
TRAININGS
 
The project finishes with the maintenance training. We also provide training courses in operating and programming Siemens SIMATIC S7 controllers.
 
SERVICE
 
We provide technical supervision. We also offer services in the field of diagnostics and after-warranty service.
 
TRANSLATIONS  
Additionaly we translate technical documentation in the field of electrical engineering and automation. Translations are made within the languages:
  • Polish,
  • English,
  • German.
EXPERIENCE
We have worked for:

  • British American Tobacco - Augustów, Poland
  • BMW - Oxford, GB
  • Colorchemie - Prochowice, Poland
  • Daimler Chrysler - Tuscaloosa, USA
  • FAW - Changchun, China
  • Logstor - Danmark, Poland
  • Maja - Wittichenau,Germany
  • Opel - Gliwice, Poland
  • Peri - Warszawa, Poland
  • Philip Morris - Berlin, Germany
  • Sweedwood (IKEA) - Poland, Portugal, Russia
  • ThyssenKrupp - Lockweiler, Germany
  • Thomas Build Busses - High Point, USA
  • Volkswagen - Bratislava, Slovakia
  • Volkswagen - Wolfsburg, Germany
  • Jednoosobowe stanowiska szkoleniowe

    Standardem szkoleń EMPIRIA jest oferta jednoosobowych stanowisk szkoleniowych.
    Uważamy, że tylko takie rozwiązanie zapewnia komfortową i efektywną pracę.

  • Przydatne materiały szkoleniowe

    W czasie szkolenia kursant/ka otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych, które pozostaje jego/jej własnością.
    Dokumentacja może być wykorzystywana w trakcie późniejszej pracy.

  • Indywidualne podejście do kursanta

    Indywidualne podejście jest możliwe dzięki niewielkim grupom, w których przeprowadzane jest szkolenie. Pozwala to prowadzącemu szkolenie na dostosowanie się do tempa pracy osoby biorącej udział w szkoleniu.

  • Szkolenia w siedzibie firmy klienta

    Cechą szkoleń jest miejsce ich przeprowadzania -
    - siedziba firmy Klienta. Dzięki temu Państwa zakład odnosi szereg korzyści -
    - znaczne zmniejszenie kosztów, a przede wszystkim pracownicy biorący udział w kursie cały czas są potencjalnie dostępni dla pracodawcy.

  • Forma
    zajęć praktycznych

    Szkolenie ma formę zajęć praktycznych. Kładziemy nacisk przede wszystkim na przećwiczenie zagadnień, z którymi spotykacie się Państwo na co dzień w swojej praktyce przemysłowej.


  • Obiektywizm

    Dzięki temu, że nie jesteśmy przedstawicielem handlowym producenta sterowników, potrafimy obiektywnie przedstawić i porównać oferowane rozwiązania.